fredag 23 juli 2010

Dag 3 av 113 (28)

Dagen idag har kanske inte gett bästa starten. Blev bjuden på surdegsbröd till lunch och eftersom jag har inbillat mig att det är bra (bättre) bröd så åt jag. Kanske inte jättebra för nu har jag fått i mig för många kolhydrater idag. Men så har jag lärt mig det i alla fall.

Annars tycker jag att det går OK med viktminskningen denna gången. Jag har huvudvärk idag, och jag antar att det är sockret som kan vara boven i det. Eller rättare sagt - avsaknaden av sockret. Jag märker också att jag är väldigt hungrig på eftermiddagarna, så jag tror jag behöver tänka om min lunch. Sallad räcker inte för mig, så jag ska se om jag hittar en annan lätt och snabb lunch. Jag behöver mer proteiner och mer fett. Kolhydrater verkar vara det som jag lever på - eller rättare sagt - har levt på.

Jag gör också ett nytt belöningssystem för mig själv. Med 3 kg intervaller:

84 kg - ny mascara

81 kg - beställa tid för klippning (nej, jag har fortfarande inte klippt mig. Världens bästa Jelena kommer att gråta när hon ser mitt hår)

78 kg - jag vet faktiskt inte ännu

75 kg - ska köpa ett par nya Tommy Hilfiger Jeans - de jag älskar mest är döende just nu (om jag hade kommit i dem)

74 kg målvikt - köpa en glassmaskin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar