torsdag 1 juli 2010

Dag 46 av 84

Härligt med sommar! I helgen ska det bli över 30 grader varmt, och då ska jag vara inomhus! Jag ska ta steg 2 i min healing kurs, och även om det betyder att jag kommer att befinna mig inomhus så längtar jag till det. Känner verkligen mig redo för nästa steg. Med tanke på att vi denna gången ska lära oss att heala på distans, så tror jag att jag vet precis vad jag ska läsa för psykologikurs till våren - parapsykologi!!!

Jag har äntligen också börjat läsa, och inte bara Amelia och Må Bra, utan böcker. Jag älskar att läsa böcker när jag väl hittar något jag fastnar för, och det kan man väl säga att jag har gjort. Twilight böckerna har fångat mig med samma kraft som vampyrerna verkar utstråla. Bok nr 2 läste jag ut på 2 dagar, och nu tänkte jag ta mig någon timme i solen och läsa några kapitel ur 3:an också. Emellanåt är det ett lite väl enkelt språk i böckerna, men kärnan hon försöker förmedla gillar jag - supermycket!!!

Antal steg:

Vatten:

Cross-trainer: 30 minuter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar