fredag 28 maj 2010

Dag 12 av 84

Lillebror fick ingen diagnos på akuten igår heller. Men med denna icke-diagnos + den icke-diagnos som vi fick på vårdcentralen i förrgår blev faktiskt en ihopsatt diagnos som heter: körtelbuk. Helt ofarlig, men det kan ta tid innan det försvinner. Men redan idag, efter att ha blivit behandlad med alvedon verkar det vara på rätt väg.

Själv har jag också haft energi idag. Eller vad sägs om att ha varit ute och gått långprommis, handlat tyg till kuddar och gardiner till uterummet, varit i djuraffären, bakar surdegsbröd, lagat soppa, planterat salladsfrön, plockat ogräs, skurat uterumsgolvet och nu härnäst tänkte jag olja in uterumsgolvet också. Och ja, så har jag tagit lite bilder och lekt i photoshop:



Jag undrar om inte jag förtjänar att lata mig i soffan efter detta?!

Antal steg: 18800

Vatten: 1,5 liter

Plankan: JA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar