onsdag 12 maj 2010

Viktnedgång

Jag har svårt att få tid, lust och ork till bloggen märker jag. Eller mest handlar det nog om att jag inte riktigt vet vad den ska handla om. NU har jag kommit på det. Den ska handla om min jakt på kilona! Det verkar ju vara det eviga tjatandet i mitt huvud - kilon ska bort - och ju mer jag tänker på det desto mindre händer. Nu gör jag ett nytt försök!

På 84 dagar ska 12 kg bort! Jag startar måndagen den 17 maj.

I maj kommer träningen att se ut så här:

Måndag: styrka + mage

Tisdag: kondition + mage

Onsdag: styrka + mage

Torsdag: kondition + mage

Fredag: styrka + mage

Lördag: vila

Söndag: kondition + mage

Konditionsdelen kommer att bestå av minst 1 timmes rask promenad (helst i skogen, alternativt långa vägen förbi Hyltarp)

Styrketräningsdelen består av funktionella övningar. 30 minuter

Magen: plankor

Som sagt, på måndag börjar jag, och då kommer jag även lägga upp mina data här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar