torsdag 20 maj 2010

Dag 4 av 84

Jag har äntligen kommit på vad jag ska ha för lockbete till mig själv för denna viktnedgång.

Delmål 1: Så fort jag har kommit ett enda gram under 80 kg ska jag ringa världens bästa Jelena och klippa mig för första gången sedan oktober.

Delmål 2: Vid 75 kg ska jag skaffa mig ett par nya Tommy Hilfiger jeans på Kings & Queens

Delmål 3: Vid 70 kg ska jag skaffa mig en glassmaskin

Delmål 4: När/om jag når 68 kg ska jag ge mig själv en pralinkurs på Cacaofoni i present


Antal steg: 11700

Plankan: JA

Vatten: 1,5 liter

Styrketräningen är jag lite si och så med märker jag, men jag oroar mig inte än. Dessutom syndade jag idag och det kanske inte var det mest geniala draget. Men det var svårt att låta bli när jag tog barnen till Lilla Glassfabriken i Malmö. Jag får ta igen det imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar