söndag 23 maj 2010

Dag 7 av 84

Oj, vad jag har varit slarvig denna helgen!!! Jag har kommit fram till att jag måste vara stenhård mot mig själv, för ger jag efter lite så är det kört. Imorgon är en ny dag! Eller sa jag det igår kanske?

Antal steg: 17000

Plankan: JA

Vatten: 1,5 liter

och så kom jag på att jag kan hoppa 200 hopp på studsmattan varje kväll. Bra för både det ena och andra antar jag.

Jag ska ta och summera veckan.
På minus sidan är:
- när jag väl börjar slarva finns det ingen ände på det
- jag har slarvat med både plankan och styrketräningen

På plus sidan är:
+ jag kan när jag bestämmer mig
+ jag har inga problem att passera 15000 steg per dag
+ jag har mått bättre när jag inte äter socker än när jag äter det. Det säger väl det mesta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar