tisdag 3 augusti 2010

Dag 14 av 113 (28)

Tiden bara springer iväg. 4 bloggdagar missade och ändå kan jag inte riktigt säga vad jag har gjort under tiden. Jo, Storasyster och väninnan har kommit hit. De börjar tyvärr tröttna på varandra, så mycket energi går åt att göra dem glada. Återigen, att vara mamma är utan tvekan världens tuffaste jobb. Att vara USAs president ter sig som en barnlek i jämförelse.

Jag hann också med en tjejfest i lördags kväll/natt, vilket väl resulterade i att min vikt inte är helt lysande denna veckan. Jag skyller på för många drinkar, men det var det värt:).

Igår hittade vi en perfekt strand att spendera dagen på, så dit kommer vi definitivt att komma fler gånger! Äntligen kan vi lämna äckliga stranden på Klagshamn för något betydligt bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar