söndag 10 oktober 2010

Dag 28 av 84

Så är man inte 35 längre! Hade födelsedag igår, men åldersnojjan är ett faktum, så jag satt mest och väntade på att det skulle bli idag så att jag kunde sluta bli påmind varannan sekund om att jag blir äldre. Idag känns det bättre.

Jag fick fina presenter: en cykel från mina föräldrar, ett tjockt, varmt duntäcke och tillhörande kudde från familjen och biljetter till Jonas Gardells "Trafikplats Glädjen" som faktiskt var det enda jag önskade mig. Av svärfar fick jag pengar, och detta året ska jag använda dem till ett par nya löparskor.

Trots att det var födelsedag, och ätardag, så blev det ingen tårta. Jag åt dock en underbar Spaghetti Frutti di Mare och till filmen på kvällen blev det godis. Gott, men inte lika gott som vanligt.

Idag är det plugg för hela slanten, det var meningen att dagen skulle gå i healingens tecken, men det blev inställt i sista sekund så nu finns det ingen utväg. Jag måste plugga!!! Just nu är det inför högskoleprovet, men i eftermiddag blir det till att fokusera på uppsatsskrivning. Deadline är på fredag! Denna veckan lär bli intensiv.


Det ser ut att gå bra på högskoleprovspluggandet.
Är det en illusion?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar