tisdag 12 oktober 2010

Dag 30 av 84

Jag är i en tillfällig svacka. Observera tillfällig! Jag tränar fortfarande 6 dagar i veckan, men jag tycker inte det är kul utan jag gör det för att jag måste. Jag försöker komma på varför det inte är kul, och det är nog för att jag hade förväntat mig mer viktnedgång - jävla våg!!! Den ska ut nu, en gång för alla!

Måttbandet ljuger däremot inte - minus 4 cm i midjan på lika många veckor. Magmusklerna är märkbara, likaså armmusklerna. Så jag fortsätter 6 ggr i veckan i åtta veckor till, snart blir det kul igen!

Jag läser förresten en bok, "Spark - How exercise will improve the performance of your brain" som jag använder i en uppsatsskrivning i skolan, och jag känner att jag inte på något sätt vågar låta bli att träna efter detta:

Absolut läsvärd!!!
Lånebild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar