söndag 24 oktober 2010

Dag 42 av 84

Nu har jag börjat springa! Det var intressant att se hur dålig kondition jag hade, men jag räknar med att det snabbt löser sig. Idag blev det 3 km i skogen, och jag tänker fortsätta med den rundan till jag är under 6 min/km, sedan får det bli längre varv. Jag ber till någon däruppe att mina knän ska hålla. Jag har ont i mitt högra knä sedan ett par veckor tillbaka, men eftersom inget verkar hjälpa tänkte jag att belastning kanske gör det.


Lånebild

Högskoleprovet var igår, och för sjunde gången visade jag mig själv att 2,0 inte är min grej! Nu blir det inte fler gånger. I vår görs provet om, och jag har inte lust att plugga till det och sedan ändå köra fast på tidspressen. Jag får tänka ut en alternativ bana i mitt liv.

Halvvägs idag!!! Nu är det snart dags att tänka ut vad som händer när de 84 dagarna är över - för inte är det slut där. Det blir i alla fall en veckas ledighet, sedan får jag se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar