lördag 30 oktober 2010

Dag 48 av 84

Vart tog denna veckan vägen? Det var precis måndag, och nu är det lördag. Jag har spenderat söndag, måndag, tisdag och onsdag med att plugga i genomsnitt 15 timmar per dag, så det är kanske inte så konstigt att veckan bara försvann. Sedan var det en intensiv tenta i torsdags. Tror aldrig jag förr har skrivit så mycket, och aldrig heller suttit så länge. Nu hoppas jag bara på att de tänker godkänna mig, för den tentan vill jag då inte göra om fler gånger.

Träning har jag hunnit med som vanligt, valde att gå och träna innan tentan i torsdags som började kl 08, så jag var uppe långt innan tuppen kan man säga. Men det var skönt, och fick bort en del av stressen. Jag vägde mig idag, har inte gjort det på ett tag, men det är bara så negativt att göra det. Det händer verkligen ingenting på vågen, så jag tröstar mig med att det syns istället! Men hur kan man inte gå ner i vikt, när man ändrar kost och träningsvanor? Jag förstår det inte. Tror det är den där löpträningen som måste till nu.


Årets bidrag till Halloween.
Hittade tyvärr ingen himmelsblå pumpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar