måndag 4 oktober 2010

Dag 22 av 84

Idag är det kanelbullens dag och då står obevekligen bak på agendan. Hittills har jag inte smakat dem, får hoppas att jag klara stå emot denna otroliga doft. Degen har jag dock testat i vanlig ordning. Jag älskar tyvärr deg!


Känner ni doften???

Ja, förutom baket så känner jag mig lat med min träning, vilket är helt ogrundat då jag ju har tränat alla dagar utom igår. Igår var jag dessutom lite halvbakis efter att ha varit ute i lördags, så även om jag hade velat hade jag inte orkat träna. Jag dricker sällan alkohol så det ska inte mycket till för att jag ska känna mig bakis dagen efter. Men idag fick jag ett tips från en av mina kursare att man ska ta en resorb innan man går och lägger sig och sedan direkt när man vaknar - det motverkar tydligen baksmälla. Det får jag testa nästa gång jag går ut, vilket blir om en månad eller så.

Själva utgången kändes lite halvmärklig, då jag gick med mina kursare som ideligen påminde mig om att jag var mycket äldre än dem. Tillslut blir man sin ålder plus lite till och då är det inte lika kul längre. Det är bättre att få lov att gå ut på sina egna villkor, för personen man är, och inte för personnumret man innehar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar