torsdag 18 november 2010

Dan före dan

Så känns det idag i alla fall. Imorgon åker nämligen jag och Anna till Jylland. Närmare bestämt till Hotel Vejlefjord - igen! Man kan inte få för mycket spabehandlingar om du frågar mig. Känner dessutom att jag verkligen behöver en helgs ompyssling och tjejsnack!

Jag har tänkt om i träningsbanorna. Jag avbryter min 84 dagars challenge eftersom jag ändå är på vänt och kör istället ett 30 dagars stenhårt pass. Styrketräningen kör jag som vanligt i 46 min, och lika hårt som nu och hårdare efterhand. Jag lägger även in cardio i minst 45 minuter varje dag från och med nu. Och då pratar vi inte bekvämlighetscardio, nej, jag ska vilja lägga mig ner och dö efteråt. Dessutom måste jag komma upp i 15000 steg per dag. Tillsatt socker är absolut förbjudet under denna period. Denna challenge börjar på måndag den 22 nov och slutar den 21 dec. Välbehövlig vila över julen och så hittar jag på en ny challenge som kommer att starta den 26 dec. Målet med denna challenge är att komma i ännu bättre form och gå ner i vikt - för det kan inte vara omöjligt!


lånebild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar