fredag 26 november 2010

Dag 5 av 30

Stress, stress, stress! Tentastress, träningsstress och generell stress. Jag stressar över att jag borde tentaläsa MEN vill träna. Funderar över att hoppa över träningen idag, men tänker på mitt långsiktiga mål och inser att jag ska inte hoppa över träningen om jag inte har brutit något eller har ryggskott. Ja, kanske om jag har feber också. Annars finns det inga dåliga ursäkter som hör hemma i mitt huvud längre. Jag får väl tentaläsa nattetid...

Nu ska jag springa iväg till bussen så jag kommer till träningen!!! Jag ska bara svälja min äckliga havregrynsgröt först...


lånebild

Uppdatering: Jag kom, jag såg(s), jag svettades. Fick gjort 46 min styrka och sedan 35 min stenhårt på crossen. Afron hade jag tyvärr inte tid med idag, var "tvungen" att prioritera att handla present till ett kalas Lillebror ska på imorgon, och sedan en tur på universums mysigaste butik - Udda Tina. Hade jag haft lite mer pengar hade jag köpt hela butiken. Nu nöjde jag mig (nåja) med en adventsstjärna till Storasysters rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar