tisdag 16 november 2010

Solig tisdag

Jag har fått tagit ett oplanerat och synnerligen oönskat avbrott i mitt tränande. Ryggen har sagt sitt, och utan den kommer jag inte så långt. Fick en akuttid hos osteopaten igår så nu kan jag åtminstone räta ut mig, men det gör riktigt ont i ryggen fortfarande. Idag tänkte jag dock börja köra plankan igen, och så fort jag inte har ont varenda steg jag tar så tänkte jag ut och gå. På måndag räknar jag med att vara igång med styrketräning igen. Jag funderade ett tag på om jag skulle avbryta min challenge och istället börja om nästa vecka, men jag tar helt enkelt en vilovecka denna veckan och fortsätter räkningen från och med måndag.


lånebild

Någon som förresten aldrig ger upp är mr Zlatan himself. 5:e gången Guldbollenvinnare! I mina ögon lär han gå obesegrad i några år till. För ärligt talat - finns det någon annan fotbollsspelare i Sverige som är i närheten av hans kapacitet? Som är ett muskelpaket som honom? Som har den vinnarskallen? Det finns potential i ett par stycken, men jante ska inte underskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar