torsdag 9 december 2010

Dag 18 av 30

Detta blir en lite annorlunda träningsvecka, då jag försöker få in 3 styrkepass varje vecka, men eftersom denna veckan är lite avhuggen har det gjort att jag har tränat 3 dagar i rad. Men det är ju bättre än att fuska, för jag vet vad som händer om jag börjar fuska lite här och lite där. Då sitter jag snart i soffan och tröstäter igen.

Igår körde jag ett sent träningspass, och insåg än en gång att kvällspass inte är något för mig. Men jag testade fitness box, och det känns idag. Men även om det var bra träning, så var det inget för mig. Jag trodde jag skulle bli glad av att slå på något, men så var inte fallet. Det är faktiskt bara Afro och Spinning som får igång mig, så det är det jag ska hålla mig till.

Efter boxpasset orkade jag med 30 min styrketräning för överkroppen också, och det var en skön nervarvning faktiskt.

Idag blir det vilodag! Det ser jag fram emot!


Tidig morgon i Lundagård

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar