lördag 11 december 2010

Dag 20 av 30

Inte för att jag nödvändigtvis vill att snön ska försvinna, men jag blir ändå lite glad när det töar, för det betyder att jag kan springa ute igen. Idag var det extremt blött ute, men det gick bra ändå. Jag har ingen koll på hur långt det var, men 26 minuter tog det - i motvind. (Uppdatering: Efter att ha kollat sträckan på jogg.se, kan jag meddela att det blev 4,4 km idag)

Nu när jag har startat mitt bakprojekt så känns det ännu viktigare att träna, och oj vad bra jag mår av det. Om jag ska analysera mitt springande så tycker jag de första två kilometrarna är pest och pina, men sedan lättar det och då känns benen som om de går av sig själv, och det är ju det som någonstans är målet.

Min andra blogg hittar ni här! Balans i livet - det är bra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar