torsdag 16 december 2010

Dag 25 av 30

Det är säkert inte meningen att man ska träna 3 dagar i sträck på gymmet, men eftersom det var det som jag fick ihop denna veckan + att jag ju faktiskt tränar olika muskelgrupper varje dag, så var det det som det fick bli. Jag har 3 mil till gymmet, och jag ska erkänna att jag har många överläggningar med mig själv när klockan ringer 05:30. Men eftersom jag också vet hur underbart bra jag mår efteråt, vinner alltid den flitiga sidan av mig.

Idag blev det 35 min styrka på överkropp och 3 km löpning (intervaller) eftersom jag hade lite tidsbrist. Nu kommer ett erkännande, jag skrev igår att jag inte kommer överens med löpbandet, och det gör jag inte. Men jag har någon slags hatkärlek till det och idag kändes det hur bra som helst. Så pass bra att jag är övetygad om att jag kommer att orka ett nästan 7 km lopp på nyårsafton. Det blir Sylvesterloppet i Trelleborg och det är på exakt 6915 m. Och eftersom jag har skrivit det här nu så är det bara att ta och genomföra det. Jag måste bara ha mig ett par nya löparskor till dess.


Snälla tomten, dessa skor drömmer jag om!
Bäst i test = dyrast på marknaden!
Lånebild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar