fredag 11 juni 2010

Dag 26 av 84

Det gick faktiskt bra igår, fastän jag bakade. Surdegsbrödet är ju trots allt inte särskilt gott som deg - däremot en stor hit när det väl är klart. Och rabarberkakan blev också riktigt bra. Jo, jag åt den, eller rättare sagt testade den. Men det som blev över från uppvisningen gick jag in till grannarna med, bra sätt att undvika fällan.

Idag står jag dock återigen vid baket! Det är ju där jag känner mig som mest hemma, så det är svårt att låta bli när jag blir sugen på att baka. Idag blir det kanelbullar som jag ska gå och lämna på Lillebrors dagis. Det är hans sista dag innan han ska ha 12 veckors sommarlov med mig.

Jag har redan hunnit med stora promenad rundan idag. 10 000 steg. Och direkt på det ställde jag mig på crosstrainern en halvtimme. Det går framåt det här, och bakåt på vågen. Perfekt!!!

I helgen är mannen bortrest, så då får det nog bli crosstrainer och gräsklippning för hela slanten - om nu regnet kunde sluta ösa ner.

Antal steg: 18380

Vatten: 2 liter

Crosstrainer: 30 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar