tisdag 29 juni 2010

Dag 44 av 84

Det har blivit en liten bloggpaus för min del. Bakis efter midsommar? Njae, inte riktigt, jag var chaufför så jag höll mig väldigt nykter. Men jag kände mig bakis i två dagar efteråt och gick knappt att kommunicera med. Men igår tog jag mig i kragen och unnade mig lite egentid, utan man och barn, och då kom energin tillbaka igen. Egentid ska inte underskattas!

Med vikten går det verkligen käpprätt åt fel håll om jag säger så. Jag fortsätter att gå upp och jag förstår det bara inte. Det finns dock en teori, att ämnesomsättningen är förändrad, så nu har jag bokat tid hos läkare för att ta tester. Det intressanta när man läser symptomen på underproduktion i sköldkörteln är att de symptomen är exakt de samma som när man är utbränd. Nu ska man ju inte ställa sina egna diagnoser utifrån google, men intressant är det i alla fall. Om det nu är så att sköldkörteln krånglar, vilket det tydligen gör på många kvinnor efter att de har fött barn, varför kollar man då inte detta innan man sätter in antidepressiva?

Nåväl, envis som jag är så har jag ännu inte gett upp. Jag har startat om min rivstarts fas och hoppas på det bästa!

Antal steg: 13800

Vatten: 2 liter

Cross-trainer: nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar