onsdag 16 juni 2010

Dag 31 av 84

Barnen fick sin choklad igår, jag nöjde mig faktiskt med enbart 2 bitar 72% mint choklad. Och det tyckte jag var bra! Gott, men mer behövde jag inte. Sedan fick barnen glass, ska det vara så ska det vara ordentligt. Storasyster tog min absoluta favorit, mint chocolate chip. Det var intressant att titta på men inte smaka.

Kvällen spenderade jag med att irritera mig över datorn. Jag fick installerat Firefox i helgen, och den är säkert megabra, men den kommer då verkligen inte överens med min e-legitimation. Fint, jag hade kunnat använda mig av Explorer i just denna saken kanske, förutom att programmet jag behövde endast stöds av Firefox, och eftersom jag inte är en datordoktor så tog det mig 2 timmar att komma fram till att jag inte vet hur jag ska lösa det. I-lands problem? Ja, kanske, men jag spinner på lite affärsplaner, och utan ett fungerande system kommer jag inte vidare. Får se om jag har kommit på en lösning till kvällen.

Klockan ringde 05:10 idag med, och för tredje dagen i rad lyckades jag komma ut. Idag blev det 10 000 stegs rundan + 30 min på cross-trainern. Jag undrar fortfarande varför jag inte går ner mer, men samtidigt så är inte GI en uppoffring. Snarare tvärtom! Och så länge jag känner så så ger jag inte upp.

Antal steg:

Vatten:

Cross-trainer: 30 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar