fredag 18 juni 2010

Dag 32 och 33 av 84

Idag är verkligen humöret på botten. Jag hade ju bestämt mig för att väga mig på fredagar, då jag har svårt att komma upp i "rätt" antal steg på helgerna. Men idag när jag vägde mig hade jag gått upp 600 gram!!! Jag förstår bara inte detta!!! Denna veckan har jag gått 9 km varje morgon + kört 30 min på cross-trainern varje dag. Jag har som minst haft 15 000 steg och som mest 22 000 på en dag. Har ätit bra, kanske inte druckit så mycket vatten som jag borde, men jag kan inte se vad jag gör för fel. Och så är detta tacken?!?!?! För att inte helt gå ner mig idag, får jag nog ändra tillbaka min plan igen och väga mig på måndagar. Annars kan jag se mig själv tröstäta mig genom helgen och det är inte tillåtet.

Igår gick jag alltså 22 000 steg. Jag känner mig också rätt stum i lår och ända idag. Kan det vara muskler jag har byggt upp denna veckan? Eller kan jag inte gå ner i vikt?

Antal steg: 16200

Vatten: 2 liter

Cross-trainer: 10 minVänsterjustera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar