onsdag 22 september 2010

Dag 10 av 84

Jag är sockerhög!!! Mannen fyller år idag, och jag och barnen bakade en kladdkaka. Jag tog en liiiten bit, men det var nog till att få mig att känna mig tämligen onyttigt. Jag kom på mig själv att sitta och tänka på hur många timmar jag behöver träna för att bli av med den. Nej, den här träningen ska inte gå till överdrift, men jag känner att jag jobbar hårt, och då vill man inte förstöra det alltför lätt. Jag väljer dock att göra dagen idag till ätardag, och så äter jag GI på lördag istället.

Imorse kändes det trögt på gymmet. Jag gjorde som jag skulle, men det kändes som om jag hade bly i kroppen. Problemet var nog mest att jag var hungrig, så det ska jag ta och tänka på till nästa gång, att jag får i mig vatten först i alla fall så att magen blir full.

Det börjar dra ihop sig till tenta snart. Det är om en vecka, och jag har hur mycket som helst kvar att läsa. Tyvärr har jag svårt att ta det på allvar om jag inte har pistolen mot tinningen...att jag aldrig lär mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar