söndag 26 september 2010

Dag 14 av 84

Det är meningen med en vilodag, men jag klarade inte det helt igår. Pluggade stora delen av dagen och var tvungen att komma in i skogen på eftermiddagen för att rensa tankarna. Jag tog dock med Lillebror, och då blir det varken så långt eller så fort, men skönt var det.

Idag har jag varit på meditation. Det var inte lika bra som det jag är van vid, det var för kort och så var jag ofokuserad. Men det som är intressant är att hon som höll i det är väldigt medial, så när alla skulle berätta om sina upplevelser så kunde hon säga varför man upplevde det så utifrån vem man var som person, vilket känns intressant med tanke på att hon aldrig träffat de flesta av oss förut. Hon förklarade för mig att jag var en person som vet vad jag vill ha, går efter det och är van vid att få det jag vill. Ja, det kändes ju som jag det.

Jag gillar meditation, men tyvärr är jag för rastlös för att klara meditera på egen hand. Men i grupp är det otroligt behagligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar