lördag 25 september 2010

Dag 13 av 84

Lördag betyder ätardag. Men eftersom jag gjorde onsdagen till det, så blir det vanlig dag idag med, men det känns helt OK har otroligt nog inget behov av kolhydrater och socker. Däremot tar jag vilodag från träningen, vilket känns som det behövs.

Jag vägde mig idag, även om det inte är vägning förrän på måndag egentligen, och det såg inte så bra ut denna veckan. Men å andra sidan kom jag i ett par byxor i torsdags som jag inte kunde knäppa 10 dagar tidigare. Det visar givetvis att man borde kasta ut vågen genom fönstret, men det är så otroligt svårt. Jag känner stor skillnad i kroppen sedan jag började för knappt två veckor sedan. Jag har fått magmuskler, gäddhänget hänger inte lika mycket längre, häcken dallrar betydligt mindre. Men framförallt mår jag mycket mycket bättre! Så vågen kan slänga sig i väggen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar