söndag 19 september 2010

Dag 7 av 84

Det går fortfarande riktigt bra med både träning och mat. Igår hade jag en "ätar-dag" vilket jag kommer att unna mig en gång i veckan. Extra god mat och kolhydrater om jag känner för det. Men jag känner ju inte att de andra dagarna är någon större uppoffring oavsett. Idag hade jag tänkt komma ut i skogen på en snabb 7 km tur, men igår kväll fick jag plötsligt kramp i min ena fot och även om det låter löjligt så gör det så sjukt ont, och det har alltså fortfarande inte släppt. Så att gå på foten så långt är en omöjlighet. Jag hoppas att kunna klara 20 min på cross-trainern lite senare idag dock.

Igår kväll såg jag en helt underbar film. "Remember Me" med Robert Pattinson i huvudrollen. Jag älskar ju honom från Twilight filmerna, men var ändå lite tveksam hur han presterar i andra filmer. Men oj vad den här rollen var klippt och skuren för honom. Både filmen och skådespelarna gjorde starka intryck på mig. Det blir en klar 5:a i betyg från mig.
Robert Pattinson och Emily de Ravin i huvudrollerna
(Och ja, tyvärr är det en lånebild:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar