måndag 6 september 2010

Fototriss del 107

Veckans Fototriss heter Plastic Fantastic.
Här är mina bidrag:
(Klicka på bilderna för större version)


En hel del plast på bilen


På Swedbank Stadion i Malmö bildar plaststolarna ett fantastisk mönster;)
På bilden nedan ser ni varför de övre läktarna var så fulla.




Igår, söndag, hade Fotbollslandslaget öppen träning på Swedbank Stadion i Malmö.
6000 åskådare var där, jag var en av dem!!!
De gula små plastkonerna håller spelarna innanför planen.
Gud, förlåt jag menar Zlatan, har bollen.

5 kommentarer:

  1. Kul lösning på plasttemat! Bilden med stolarna är ju härlig!! Och så den store i egen hög person.... :-)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på temat! Plaststolarna blir min favorit....(förlåt Zlatan;)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Det var en fin triss med hemmakänsla för min del.
    Jag kunde inte vara på stadion eftersom jag jobbade, men jag hörde om den fina uppslutningen under träningen.

    SvaraRadera
  4. Icke alla förunnat att få ha träffat omtalade Gud, menar Zlatan

    SvaraRadera
  5. Kul tolkning och kul att du var på plats och tittade på landslaget =) Avis ju =)

    SvaraRadera