torsdag 16 september 2010

Dag 4 av 84

Håll i er! Något har hänt med mig efter 4 dagars träning. Jag känner mig gladare, lättare, mer rakryggad och förbaskat stolt. Jag har också så sjuk träningsvärk i armarna att jag knappt kan hålla i en penna. Men, fördelen är att när jag har träningsvärk på ett ställe, säg överkroppen, så tränar jag underkroppen, och när den träningen är klar har jag glömt att jag har träningsvärk i överkroppen - för då har underkroppen tagit över värken!

Maten fungerar förvånandsvärt bra, jag är verkligen inte hungrig, men å andra sidan så äter jag ju var tredje timme, så då ska det väl mycket till för att hinna arbeta upp en hunger. Jag känner mig mer motiverad än på länge, och ser redan fram emot måndagens vägning.

Jag kan exakt peka på var min motivation kommer ifrån denna gången. Den stavas "The Biggest Loser". För kan de, så kan banne mig jag!!!


Det är Jillian Michaels röst jag hör när jag inte orkar lyfta mer vikter.
Men henne säger man bara inte emot...

(Lånebild - så klart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar